15 juni...

Måndag och Margot har namnsdag...!!! TACKAR!!! =)
Minns Margots namnsdag för 2 år sen... Den va trevlig, för jag bjöd två fina pojkar på fika...! ;)
Nya tider nu...

Inställd match... Kanske lika bra det för jag har varit helt slut idag, somnade i soffan - under fleecefilten efter jobbet... Det är ju så jävla kallt så efter cykelturen hem från jobbet så var jag alldeles husken, skönt då att kura ihop sig under filten! Sov nästan 1,5 timme tror jag... SKÖNT!!! =)
Träning istället för match i alla fall... Den va kul, fast det gick lite trögt emellanåt - men det var inte bara jag...
Match för div 2 tjejerna imorron och nu är det väl ändå på tiden att det blir 3 pinnar!!! Läget finns!!! Jag ska dit och supporta, har en hel del ärenden att göra efter jobbet imorron men matchen börjar inte förrän 19:30 så jag bör hinna ändå... Får packa när jag kommer hem sen, för på onsdag efter jobbet så drar vi mot Sälen...!!! =D
Ska bli såå jäkla mysigt!!! ♥

Nu ska jag faktiskt packa ihop och krypa till kojs, behöver mera sömn känner jag...
Och vet ni...?!
SOLEN SKINER!!! =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0