16 juni...

Mätt och belåten...
Lunch på Mai Thai med Eva... =)
Och hörrni!!! Drabbades av en liten chock där... Jag hatar att inte vara förberedd... Men plötsligt bara händer det!!!
Gubben i lådan - IGEN!!! Måste säga att DU har förmågan att dyka upp när man minst anar... Förra gången visste jag inte ens om att DU fanns, men det gör jag nu minsann!!!
Såklart så blev jag stum och tokblyg nu också... Jag vill ju vara tuff, ingen jävla mes!!! Men jag ska säga att det är sannerligen inte lätt... Men nästa gång, då jävlar ska jag va på tå...!!! ;)

Har en fullspäckad eftermiddag framför mig...
Hem på cykeln (tur att jag har medlut och även medvind hoppas jag), kasta in tvätt i maskin, hämta pant och flaskor som ska kastas, handla mat inför midsommarhelgen, städa och diska efter helgens övningar (jag vet, jag är omöjlig... Har sparat ihop en hel hög med disk igen...), sen kika på fotboll (NU JÄDRAR TJEJER ÄR DET DAGS FÖR VINST IKVÄLL!!!) och sen hem för att packa!!! Vi åker efter jobbet imorron så det finns inte mycket tid då att spela med...

Back to work!!!





Sänder en tanke till mina vänner på Vreten som har det lite kämpigt idag... ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0