2 juni...

Tisdan är avverkad...
Tog bilen till jobbet imorse... =/
Behövde ju handla! =)

Fixade till lite mat sen, sallad med fetaost och tzatziki... Jag lovar att ingen vampyr kommer i närheten av mig i alla fall!!! =D
Sen blev det film, på teatern... Jansson, Elin och jag... SMÅSTADSLIV 2!!! =D
Har ni inte sett den, se den!!! Det är helt klart värt det, jag lovar!!! Kanske inte så kul om man inte kommer från Hälsingland och har samma härliga dialekt, men jag tycker de är klockrena!!! Eller KUNG!!! =)
Många garv blev det!!!

Ett avsnitt till av Brothers & Sisters har setts också... Nästa vecka var det säsongsfinal... =(
Gillar inte sommaren på det viset, när serierna slutar...
Annars längtar jag jävligt mycket efter sommar, sol och värme nu!!! Är hur trött som helst!!! Vad är det för fel???!!!
Vill ju vara pigg...

Go'natt!!!


Kommentarer
Marie

Det värsta som finns över sommaren är alla gamla tråkiga repriser. Fattar inte tv-kanalerna att man faktiskt har tv-n på ibland fast det är sommar??!!

Kram

2009-06-03 @ 16:41:53
URL: http://minmi.blogg.se/
millan

ååå småstadsliv 1 är så jäkla bra...så kan bara tänka mig 2:an...!! :)

2009-06-03 @ 18:53:45
URL: http://forell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0