23 juni...

Idag blir det inte lika långt som igår, jag lovar... =)

Har inte hänt särskilt mycket i Ullisens liv idag...
Jobbat som vanligt...
Till och från jobbet på min vapendragare "vita crescenten"...
Hade tänkt att jag skulle köra Hällmyra 5:an idag, men ett telefonsamtal från mamman där hon behövde lite experthjälp så ändrades mina planer snabbt... Hellre två varv i Söderala med mördarbacken än ett varv i dödsspåret på Hällmyra...! ;P
Och mina vänner... Jag sviker, för det blev bara ett varv i Söderala... =/ 
Konditionsmässigt skulle jag kunna springa hur länge som helst, men kroppen svarar inte som jag vill... Blir helt slut i både benen och ryggen, mjölksyran kommer nästan direkt... Tycker inte om det här...!!! =(
Det blev i alla fall totalt 15 minuter och efteråt blev det lite styrka med armhävningar och magen som fick sig en rejäl, välbehövlig omgång!!!

Har stekt en kycklingburgare som skall avnjutas till fotbollen på tv... SVERIGETRÖJAN SKA PÅ NU!!! =D

Och naturligtvis håller jag tummarna allt vad jag kan för mina lagkamrater som är i Gävle och spelar!!! Åh, va jag vill att ni ska komma hem med 3 poäng ikväll...!!! =)






I've got...
HUNGRY EYES...! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0