25 juni...

Torsdag och en dag kvar till helg... =)
Löningsdag egentligen... Men jag fick ju min redan förra torsdagen... Å inte har jag gjort av med så mycket sen dess heller, vilket känns jävligt bra!!! =P

Fredag imorrn igen... Vädret håller i sig!!! Nästan ingen idé att duscha för man blir svettig lika snabbt igen... =)
Men jag klagar inte!!! Njuter i fulla drag!!!
Blir perfekt med båtturen imorronkväll!!! =)
En hel del tacos och nån öl lär slinka ner... Vad som händer sen får vi se... Hur känslan är liksom!!!

Har tränat fotboll ikväll... Tjejerna från lagen underifrån var inbjudna, verkligen kul att så många kom!!! Bra träning blev det också, vi kunde avsluta med spel på fullstor plan!!! Det var inte igår som det hände sist...

Nu har jag snott ihop en omelett till morrondans lunchlåda... Är grymt hungrig nu också så jag har brännt på några bitar kycklingkebab som jag tänker knapra på innan jag studsar i säng...








Är lite nyfiken...
Å inte bara på en sak... Det är mycket nu... ;)
Grattis förresten!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0