28 juni...

Och det är redan söndag igen...
Gårdagen bjöd på strålande sol och hetta!! Tackar!! Det är för härligt nu!!!
Lite trögstartad efter fredagskvällen, hade huvudvärk och skit men jag lyckades i alla fall med prestationen att ta mig en trappa ner och ut på balkongen... =)
Dock orkade jag med att ligga där i en timme bara, shit va hett det var där!!! Svetten rann hela tiden!!!
Köpte skivan med Rolandz igår också!!! GRYM!!! =D
Vidare iväg till Mohed för att se match... Och igår var det jävligt nära!!! Det kändes verkligen som att det skulle gå vägen...
Men det blev 1-3 innan det var klart... ='(
Åh, jag lider med tjejerna!!! Skulle ju ha varit skönt att gå till sommarvila med en seger i ryggen... Men uppehållet kanske blir vändningen för oss... Det kommer precis i rättan tid!!!
Vi har match idag... Iggesund borta 17:00... Känns bra så hinner det svalka ner lite, för det är lika hett ute idag så det kommer bli jävligt jobbigt!!!
Laddar med vatten nu, det är nog det enda rätta!!
Om gud hör mig så vill jag önska 3 poäng med hem från Iggesund idag, om vi gör vad vi kan och lite till så kan väl du ställa upp och hjälpa oss med det där sista lilla extra... OK?! =)

Tror jag ska åka till mor & far nu och få lite sol på mig... Där kan jag ju röra mig runt lite så jag inte pressar i solen för det är ingen succé när det ska spelas match...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0