29 juni...

Å värmeböljan håller i sig!!!
Är lite lätt avis på Er som har semester nu och kan ligga på stranden och steka, bada när det faller sig in... Men min tur kommer också, bara så ni vet!!! Mindre än 3veckor kvar nu... =)
Så när endel av er semesterfirare börjar jobba, då börjar MIN semester...! =P
Tar varje tillfälle iakt att sitta i solen jag också... Och svetten rinner mest hela tiden, man känner sig jättefräsch men jag tror inte att det är bara jag som svettas...?!
Tänk om fettet smälte bort när man svettades... Va enkelt det skulle vara att gå ner i vikt då!!! Och jag skulle jag vara pinnsmal, det lovar jag!!!
Vet inte om jag sagt detta förr, men jag är grymt sugen på att testa LCHF-dieten... Men vågar inte riktigt för dels så tränar jag rätt mycket och vet inte om jag klarar mig utan kolhydrater och sen känner jag att jag behöver lite hjälp på traven i starten... Vill ha ett färdigt schema där det klart och tydligt står dag för dag vad jag ska äta till frukost, lunch, middag och mellis... Då skulle det vara lätt att komma igång! Nu känns det som att om jag ska testa själv så kommer jag bli den enda i hela världshistorien som dieten inte funkat på!!! =)
Känns som att äta smör och grädde till ALLT är lite konstigt och att jag skulle lägga på mig allt det fettet!!!
Om nån vet nåt bra ställe som jag kan hitta detta på så tar jag tacksamt emot dessa tips!!!

Känner mig rätt nöjd med denna dagen, trots att jag blev bjuden på en TipTop till eftermiddagsfikat på jobbet och att jag tryckte i mig lite chips medan jag betalade mina räkningar... =/
Tror det fanns ett visst socker/saltbehov där faktiskt... Svetten, vet ni!!! ;)
Har pumpat i en timme och sen gav jag mig iväg på cykeln i typ 35 minuter... Bra va?!
Det är ju såå skönt ute nu!!!
Har fönstren öppna på vid gavel här för det är verkligen som en bastu inne... Inte lätt att sova då!!!

Nu ska jag se efter om det är nåt på tv innan det är dags att kasta sig i säng...
Har ett ägg på g på spisen också som jag ska äta...
Tack för idag!!!


Ps. Grattis till Ingela som fyller år idag!!! Tittar förbi vid lämpligt tillfälle på lite fika...! ;)



Kommentarer
Caroline

Tack så mycket, det värmer! näe gårdagen var ingen rolig dag alls & det är väl iofs inget bättre idag heller.. hoppas också att allting ska gå bra!! Pappa hans, min farbror var ju med om en olycka & dog för inte så många år sen han med så hoppas för allt i världen att det inte händer samma sak igen!! Ja det är otroligt skönt att ha nära & kära runt omkring sig nu eftersom dom vet hur det känns också! Men tack iaf, dina ord värmer! :) Kraam!

2009-06-29 @ 22:10:37
URL: http://carolinerosen.blogg.se/
Ingela!

Tack så mycket kompis!

Du vet att dörren alltid står öppen!! ;)

Kram påre!

2009-06-29 @ 22:43:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0