30 juni...

Ännu en het dag har passerat...
Lite jobbigt är det allt att gå till jobbet när man vet att andra har semester och ligger på beachen hela dagarna...! Men jag biter ihop!!!
Sov middag en stund efter jobbet, jag är fortfarande sjukt trött... =(
Sen blev jag hämtad för en guidad tur ut till skärgården... Jäklar vad det är mysigt därute vid havet!!! Vore läckert med en alldeles egen stuga vid vattnet...!
Att drömma kostar ju ingenting det!!!
Blev bjuden på fika också, satt som en smäck!!! =)
Allt gick inte helt enligt planerna, men det var inte sista gången jag var dit så nästa gång hoppas jag på bättre tur!!! =P

Into the blue på tv nu... Favorit i repris, men den är grymt bra!!! Sova är ju inte att tänka på ändå här i bastun så jag kan lika gärna glo på tv!!!

Såg förresten att det blir premiär för andra säsongen av Lipstick Jungle på måndag... Tummen upp för det!!! Har i och för sig sett både andra och tredje säsongen, allt utom det sista avsnittet... Jag kommer säkerligen att sitta där på måndag och få en uppdatering!!! ;P



Undrar om det tänker bli åska...?! Känns nästan så... =/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0