8 juni...

Måndag och ny vecka igen...
Så vad händer i Ullis liv då...?!

Har ju varit helg...
Begravningen i fredags gick bra, den var fin och det är huvudsaken!
Matchen på kvällen gick jävligt bra!!! Vi inkasserade säsongens första 3-poängare!!! =D
Känslan finns fortfarande kvar, såå jäkla skönt!!! Nu fortsätter vi såhär!!! Det går fortfarande tungt för vårt div 2-lag, men med lite tålamod så ska det nog vända där också snart...!
Tillbringade hela helgen hos mor & far igen, det är ju så mysigt!!! ♥
Och Agnes... Vad säger man???!!! Vilket spöke!!! Bara tok, hela tiden! Som jag har skrattat!!! =)
Madde och jag satt uppe till halv 4 igår morse, drack öl och pratade skit... Saknar det som fan så därför gäller det att passa på när tillfälle bjuds!!!
Lördagen tillbringades i Mohed på fotbollscup... En grymt trevlig tillställning!!! Ljusdal is da shit, är bara att konstatera!!! Tror jag måste åka uppöver där nåt tag... ;P
Trevligt värre!!!

Cykeln till jobbet imorse igen...
Har gjort fisk till matlåda, har så det räcker resten av veckan! =)
Och ÄNTLIGEN HAR JAG FÅTT PUMPAT!!! Första gången på 4 veckor tror jag så imorron utlovas träningsvärk!!! SKÖNT!!!
Köpte mig ett par nya träningsbyxor också innan jag gick hem!!! Det var också på tiden, för jag har tjatat om dem länge!!!

Nu ska jag fylla på med nåt proteinrikt att äta, sen blir det sängen här... Jag är toktrött!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0