9 juni...

Här kommer dagens Ullis-rapport...
Helt okej väder idag, de där kalla vindarna från igår har nästan varit helt väck idag... Grymt skönt i solen!!!
Cykeln till och från jobbet, shit va det är skönt att slippa ta bilen!!! Mp3-spelaren i öronen och sen kan jag åka hur långt som helst!!! Helt underbart!!!
Har ätit fiskgratäng idag och den räcker till matlåda även imorron och torsdag, härliga tider!!! =)
Bör tilläggas att jag käkade fisk i lördags också med mamman och Madde... Såå, vi kan säga att det är helt okej att skylla på mig om det blir sånt skitväder till helgen som utlovats... =/

Har tränat fotboll ikväll...
2 timmar totalt... Svettigt värre!!! Åtminstone 45 minuter var under fystränare Härdins piska och då vet ni att det inte är lätt!!! 70-20 är inte kul mina vänner... Inte när man gör det, men efteråt känns det såå jäkla bra!!!
Har bestämt mig för att jag ska ta itu med Hällmyra-5an imorron, om jag inte är helt slut i kroppen förstås... Behöver komma igång med lite löpträning för det är aldrig helt fel!!!

Sverigematch imorronkväll igen också... Om vädret håller i sig och om gud vill och hängslena håller så kan det bli en tripp upp på Östra Berget och matchen på storbilds-tv!!! =D
Tror det var min frånvaro som supporter som Svenska landslaget saknade i lördags, därför fick de spö av Danskarna...

Igår snubblade jag över en grej som gör mig varm i hjärtat...
Min gamla bästis från skoltiden (från lekis till 9an) och närmaste granne sen 3an, Jolle, har en blogg!!! Himla kul läsning, en massa härliga videoklipp på schlagers från tiden då det begav sig och en massa härliga minnen!!!
Blev sittande flera timmar igårkväll och läste, många skratt blev det och nästan ibland lite nostalgitårar... Va tråkigt det är att man kommer ifrån varann när man blir vuxen... Jag kommer i alla fall fortsätta läsa om hennes liv och leverne!!! =)

Har nyss sett säsongens sista Brothers & Sisters... Vet inte hur jag ska klara den här sommaren utan det på tisdagkvällarna...!

Och Julia har försett mig med en ny låt igen... Fanns med på en av hennes skivor som gick för runt på cupen i lördags...
Gillar den som fan!!! Här kommer den...
 


Kommentarer
Elin

Ja det är ju klart låten är bra :) den har hon ju hört när jag har spelat ju ;)

2009-06-10 @ 09:35:00
Ullis

Sv; Så d ä alltså från dig hon får alla bra låtar...?! ;)

2009-06-10 @ 12:44:27
Elin

Självklart ullis :)

2009-06-10 @ 13:27:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0