Sverige-Malta 4-0...

Alltså, en hemmaseger kan kännas hur skön som helst...! För min egen del så känns den precis just det i detta nu!!!
I lördags förlorade vi med 1-0 mot Danmark och jag inte hade inte en klädpalta på mig för att stötta vårt Svenska landslag...
Men ikväll var det lite annat... Eller precis som vanligt egentligen!!!
Sverigetrosorna va på... Och sen...
Jag själv, med mina vänner framför storbildstv:n iklädd min trogna blå Sverigetröja...
Och vad händer???!!!
Allt är perfekt och VI VINNER!!! Jag gillar det som fan!!!=D

Å trevligt folk mä där vid tv:n!!! ;P
Tyvärr åkte vi därifrån, med anledning av att nån behövde byta kläder, snygga till sig o s v... =/
För egen del har jag JÄVLIGT gärna stannat längre... Men va gör man inte för sina vänner...?!

Inte mycket att spela på efteråt...
Mest hungerkänslor för egen del, men säkert äre andra känslor som spelar in mera på annat håll...!!! ;P

Tur som fan att jag har cykeln till förfogande imörebitti!!! =)

Go'natt eller va ni vill!!! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0