10 mars...

Trött-tisdag... =(
Och snön VRÄKER ner igen... När ska det ge sig?! Känns som att till och med jag börjar bli less på den nu...
Vore inte dumt med lite vår och sol nu!!!

Gårdagkvällen spenderades hos mor & far... Det bjöds på tårta och stuvade makaroner med falukorv... =P
Naturligtvis så har jag en matlåda därifrån idag också... ;) Längtar efter den nu för jag är tokhungrig!!!
Madde, Magnus och Agnes åker hem idag... TRÅKIGT!!! ='(
Har i alla fall fått gosa lite de här dagarna... Gäller att passa på när tillfälle bjuds, nu dröjer det ju ett tag igen...

Här är go'biten i mormor & morfars badkar och borstar tänderna med pappas tandborste till hans stora glädje!!! ;) (eller hur Magnus...?!)

Inväntar lunchen nu...
Fysträning på schemat ikväll... Undrar vad det kan bli månne...?!

Är oerhört nyfiken...
Vill veta mera!!! Men hur...??! 



Kommentarer
Anonym

Hon har blivit stor lilltjejen :) VAD är du nyfikenpå?Nu blev jag nyfiken!

2009-03-10 @ 13:05:32
Ullis

Sv; Jaaa, d går så fort... =(

Äh, d ä inge märkvärdit, vill veta hur saker å ting går till bara... Å man måste ju va lite nyfiken för å få veta nåt... =)

2009-03-11 @ 08:32:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0