11 mars...

Snön fortsätter att fullkomligt VRÄKA ner!!! Jag fattar inte hur det orkar hålla på!!!
Tycker faktiskt att det räcker nu!!! Den enda snö som jag vill ha nu är i Sälen när vi ska dit!!! =)

Fortfarande dödstrött och lite lätt less... =(
Tänkte att Aloe Veran som jag kört igång med skulle börja verka... Men jag får väl ha tålamod med det också, som med allting annat... =)
Alltså det smakar inte gott, men jag hoppas att det är lika bra som det sägs... Blir spännande att se effekten för mig!!!

Fotbollsträning inbokat ikväll... Utomhus...! Hmmm, undrar hur det blir med den ja...?! =/
Vore ju angenämt att få komma ut på fullstor plan... Men vädrets makter bestämmer och som det ser ut just nu så kan det inte bli nåt... Vi inväntar besked!!!
Om det inte blir nån fotboll så blir det en Active-kväll... Har bokat in mig på både Core och Pump som reservplan...

Hungrig nu igen...
Ingen matlåda som sagt, bedrövligt!!!
Låter som att det blir thaimat... =P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0