12 mars...

Hemma igen efter en heldag i storstan...
Har i och för sig varit hemma några timmar, men jag tänkte ha en datorfri kväll...
Som ni ser så klarade jag det inte... =S
Det ska bara bli detta och INGET MER!!!
Utbildningen gick bra, flera aha-upplevelser måste jag säga... Fortsättningen blir intressant!
Och läsk-os blev det också...!!! =P

Har varit i drömmartagen igen också, måste berätta om den... Inga rymdfall denna gång, Holm...! ;)
Näh, den här gången handlar det om fotboll... Och vår huvudcoach...
Han lämnade oss för att träna ett herrlag istället... Mitt i säsongen!!! =/
Och lät dessutom våra assisterande tränare berätta det för oss... FEGIS!!!
Vad betyder den här drömmen då månne?! Jag tror ju inte att det finns på världskartan att det skulle kunna hända på riktigt... =)

Dags att sussa igen nu...
Hoppas på nån trevlig dröm inatt... Det finns ju underlag för det!!! ;P



Ingen match för mig i helgen heller... =(
Straffet det för att jag sa ifrån förra helgen antar jag...
Men, det blir i alla fall skidåkning på söndag!!! =D


Kommentarer
Holm

"var ganska skadad, men helt återställd efter ett tag"

Ja den kommer jag att leva på ett tag ska du veta. =)

Och om inte jag har fattat helt fel nu och blandat ihop dig med någon annan så ska du med på lördag mot IK Huge. Samling 08:30 i Mohed, och 08:45 på Resecentrum. Synes! =)

2009-03-12 @ 22:41:40
Holm

Och våran huvudtränare har storslagna planer för oss tränare & spelare i Moheds SK, så något avhopp finns det inte utrymme för. Får prata vidare om det vid tillfälle... =)

2009-03-12 @ 22:58:29
Ullis

Sv; Ja måste nog försöka slå d där mä skadad tror ja... =)

Näh, vi redde ju ut d där mä matchen sen igårkväll så d ä lugnt! Å d känns ju lugnt mä tränarn åxå!!! Förstod att d inte skulle va nån fara, men man vet ju aldrig... D finns ju de som drömmer sanndrömmar...! =)

2009-03-13 @ 10:32:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0