13 mars...

ÄNTLIGEN FREDAG!!! =)
Och vart fan har den här veckan tagit vägen...?! Tror det är världsrekord i att försvinna fort...
Fredag den 13:e igen också, hoppas den här går lika bra som den förra... Utan olyckor och tok!!!

Det blir match imorron i alla fall...
Kallelsen kom lite sent, jag hade gett upp hoppet men blev snabbt glad igen!!! =D

Vet inte om det kanske är månen som är boven bakom mina konstiga drömmar...? Det har ju varit fullmåne i veckan...
Vem vet, det kanske bor en varulv eller nåt annat tok i mig...!
Har drömt en massa tok inatt också, men det var lite rörigt så det går inte att återberätta... =)


Kommentarer
Anonym

Lycka till imorgon.Stänk in några mål.Kram Rosa

2009-03-13 @ 17:36:40
Anonym

Sv; Egentligen ska man ju inte säga tack för d betyder otur... Men ja kan iaf säga att ja uppmärksammat din hälsning! =)

Å nåra mål vette väl fan om d kan komma från mina fötter, men vi får väl se... ;) Kraaaam!!!

2009-03-13 @ 21:17:58
Ingela

Man ska väl aldrig säga aldrig-ja lever på hoppet varje match ja, å hittills har det inte gett nå resultat! Haha...

2009-03-13 @ 21:41:09
Ullis

Sv; Näh, Ingela du har helt rätt!!! Plötsligt händer d!!! ;P

2009-03-13 @ 21:54:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0