15 mars...

Så var det söndag igen och ännu en helg är över... =(
Matchen igår är inte så mycket att prata om... STORSTRYK är det enda jag kan säga!!! Detaljerna kan vi lämna hädan...

Hade tänkt testa mina skidor igår inför dagens övningar, men det blev inte så... Jag tog en skogspromenad istället i snön på ca 1,5 timme... Vädret var ju strålande så det var skönt!!!
Färgade håret och hamnade hos Linnéa på schlagerfest...! =D
TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL!!!
Och skitkul på krogen också!!! Tror det var första gången på hela vintern!!! Och shit, va mycke hallon!!! =P
Måste säga att jag var över förväntan pigg imorse... Eller imorse, tror jag steg ur sängen kvart i 12... ;)
Men inge bakis i alla fall!!! Och tur det för dagens träning har jag inte velat missa!!!

Fy tusan vilken härlig dag!!! Strålande solsken och massor av skratt!!! Vi har åkt skidor!!! =)
Först helt vanlig skidåkning i spåret i Söderala... Mycket publik på stadion när vi värmde upp!!! Och även lite publik i spåret, men de höll till en bit ifrån så de såg inte så mycket tror jag... Men grillen luktade jävligt gott!!! =)
Sen lite olika övningar på det när vi kom tillbaka till stadion, tror det var taget ur Bamses skidskola faktiskt...
Har studerat snön på nära håll ett antal gånger idag och för er som inte visste så är den vit!!! =)
Avslutade med doppboll och fotboll på skidor... Ni kan tänka er hur det ser ut!!! Och några stafetter såklart i olika utföranden!!!
Efter utfört träningspass så var det korvgrillning som belöning!!!
VILKEN FANTASTISK DAG!!! OCH VILKEN TUR MED VÄDRET!!! Här är det dimma nu... =/

Har precis duschat och nu tror jag det blir soffläge resten av den här söndan... Skidorna får ligga kvar i bilen så länge...
Skulle verkligen behöva träna skidåkning, för fy fan vilken dålig teknik jag har!!! Men roligt va det!!! =)


Kommentarer
Ingela

Synd på matchen, men dessto roligare bärplockning alltså!!! ;) Kul att det finns hopp för den här stan oxå! Kraam

2009-03-15 @ 22:44:30
Ullis

Sv; Haha!! =) D blev junte nå mycke plockat, men hoppet finns om att d kanske kan bli framöver iaf!!! ;P

2009-03-15 @ 22:56:03
Jansson

Där ser du Ullis! Vilken tur att jag och Hanna lyckades övertala dig att följa med. Det blev ju skitkul :D Tack för det!

2009-03-16 @ 10:47:12
Ullis

Sv; Verkligen tur Jansson!!! =) Tack själv för en skitkul kväll!!!

2009-03-16 @ 11:30:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0