16 mars...

Jahapp, måndag igen...
Snart lunch också, bra för jag är tokhungrig!!!
Har tänkt påbörjat mitt nya liv idag igen... Som vanligt när det blir måndag! =)
Måste försöka se över mina matvanor lite, känns som att de är dåliga nu och mycket därför som jag är trött för jämnan tror jag...
Mera frukt och grönsaker ska det bli!!

Blev bara soffan igår, med godis och chips...
Tittade på skidskytte, grymt kul för Sveriges grabbar!!! =)
Specialstuderade åktekniken också, nu jäklar ska jag försöka få tummarna ur och börja åka jag med!!! Det är ju grymt kul!!! Kan bli redan imorron kväll faktiskt!!! =)
Bra att komma på det nu när vintern snart är slut... Har ju varit sugen länge, men inte kommit mig för... Efter gårdagens åkning så vill jag ännu mer!!! Har ju fjällveckan också att åka på!!! =P

Såg en av mina favoritfilmer igår också... Sliding doors... Gillar den som fan!!!
Fotbollsträning ikväll... Första gången på stor plan!!! Måste köpa nya grusskor innan också, svider i plånboken för den redan ansträngda ekonomin... =/
Men jag tror säkerligen det löser sig!!! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0