18 mars...

Onsdag...
En vecka kvar till lön!!! =)
Solen strålar från en blå himmel och det fullkomligt forsar vatten från den smältande snön på taken!!!
Det finns hopp!!! =)

Jag har lite träningsvärk, inte värsta sortens så det känns rätt skönt!!!
Verkar som att Holms "finnen" tog som fan!!! =P

Matlådan är uppäten... Vad trodde ni?! =)
Inte undra på att jag är fet... 3 potatisar (det var ju ingen mos...) och 4 baconlindade varmkorvar och inte en smula blev kvar!!! =D
Gjorde dock slut på locket till lådan i micron, hoppas du kan förlåta mig mamma...?! =)
TACK FÖR MATEN!!! NI ÄR GULD VÄRDA!!!

Nu ska jag ta min kaffekopp och gå ut i solen en sväng... Måste ju bättra på fräknarna lite!!! =)




Har en stilla undran över hur ni män fungerar egentligen...?!
Tror ni att ni kan göra som ni vill med oss?!!!
Men då har ni fel, det ska jag säga er!!! Se upp för Ö-rådet för ni kan åka ut fortare än ni tror!!! ;)
Nu är jag inte drabbad själv den här gången, men jag tänker ju på mina medsystrar också...
Det är faktiskt förbjudet att bjuda in till nåt och sen dra sig ur utan ett ord!!!


Kommentarer
Ingela

Hur kvalar man in till örådet? Styrelsen alltså... Vill inte utsätta sig för det själv kanske, då åkte man väl ut med en fetsmäll! ;)

2009-03-18 @ 16:06:54
Ullis

Sv; Haha!!! Tror de allra flesta tjejer ä direktvalda faktiskt... =D

Du har självklart en plats om du ä intresserad! =)

Näh, man vill ju inte utsätta sig själv... Tror inte vi gör d heller för vi kan ju uppföra oss!!! ;)

2009-03-18 @ 16:20:28
Holm

Känns bra om man nu har bidragit med lite träningsvärk. ;P

Och jag tror, eller rättare sagt VET att man inte kan behandla "er" hur som helst... =)

2009-03-18 @ 19:36:49
Holm

Och att kalla dig "FET" är väl ändå att ta i va?! =)

2009-03-18 @ 21:52:05
Ullis

Sv; Du ska ha all cred för träningsvärken!! =) Bra övningar där som du körde igår, d har ingen dött av... Vi borde köra d oftare tillsammans, blir lixom inte av själv hemma... =/

Näh, å ja vet att du INTE ä en av de som inte har nåt vett heller!!! =)

Ah, fett kan man väl definera lite olika... Idag va en fettdag... Ibland äre fetma till å mä!!! =) Å ibland äre bara tjock!!! =D Haha!!!

2009-03-18 @ 22:11:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0