19 mars...

"Hela veckan väntar jag... På lördag, lördag igen...!!!"
Snart är vi där!!! =)
En ledig lördag dessutom!!! Ska bli skönt, men jag antar att det blir rätt rastlöst efter ett tag om inget hittas på... =)
Vi får väl se vad dagen har att erbjuda!!!

Har nyss avnjutit en god och egentillverkad kycklingsallad med mango/currydressing och till det lite bröd med philadelphia lök/paprika... Så nu är jag mätt ett tag igen!!! =)
Tror jag ska slänga ut en stol och sätta mig i solen ett tag idag också... Den har ju faktiskt effekt på humöret!!!

Såg på Kvällsöppet innan jag la mig igår... Det som diskuterades var om man kunde vara lycklig som singel, tyckte det lät intressant så jag fick för mig att kolla... =)
Dock gav jag upp efter ett tag, eftersom inget nytt kom upp...
Det är ju helt upp till var och en att vara lycklig eller ej oavsett om man är singel eller i en relation...
Jag är lycklig, även om jag ibland saknar nån att dela ditten och datten med!!! Men hellre lever jag som singel än att leva i ett förhållande som inte är bra!!!
Jag har min underbara familj, mina härliga vänner och träningen så jag klagar inte!!! =)
Tänk vilket liv det skulle kunna vara när jag ska hänga på Active och på fotbollsplanen var och varannan kväll... ;P
Nu har jag bara mig själv att tänka på och ta hänsyn till och jag trivs med det!!!

Har fått semestern beviljad idag också så om 4 veckor, befinner jag mig i snön i soliga Sälen!!! =D



Såg förresten igår att Södergrillen i Gävle brunnit... =(
Var ska vi äta nästa gång då...?! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0