2 mars...

Måndag och jag är galet trött... =(
Längtar tills arbetsdan är slut så jag får gå hem och sova middag, innan det är dags för pump!
Fattar inte hur man kan bli så sliten...?!
Var helt slut hela dan igår och vilken pärs att ta sig hem från Gävle... En prestation!!! Var hemma strax efter 18:30...
Skippade träningen... =/
Förlåt!!! Det har aldrig funkat heller, så det var nog lika bra att jag inte var där... Dessutom så tror jag att jag behövde en vilodag till, blev rätt slut på träningen i lördags...

Johannas fest i lördags var grymt kul!!!
VILKA UNDERBARA MÄNNISKOR!!!
Mycket tok och glada skratt!!!
Hoppas vi ses snart igen!!! =)
Inga hallon där heller...
Men jisses så mycket folk!!!
Jag vågade knappt röra mig därinne på Heartbreak för då har jag kommit vilse!!! =D
TUSEN TACK FÖR EN SUPERTREVLIG HELG!!! ♥

Måste jobba lite nu...
Snart lunch i alla fall!!!
Gött det!!!


Kommentarer
Holm

Ullisen, du är förlåten! Ja så som du ägde & dominerade på träningen i lördags så var du väl värd en "pärla" på kvällen där, samt en vilodag igår. =)

2009-03-02 @ 19:44:14
Ullis

Sv; MEN TACK!!! Fan, jag rodnar nästan... =)

D va jävlit kul i lördas, känns som att ja ä på gång lixom... ;)

Å d blev nog nån pärla för mycke där i lördas... Ä ff heeelt slut!!! =/

Men imöre, då jävlar!!! =)

2009-03-02 @ 19:49:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0