21 mars...

Oj då... Det blev visst lite fest igår... =)
Helt oplanerat... Men improviserat och skitkul!!!
Var och handlade mat efter jobbet... La mig i soffan och läste Må Bra som jag köpte och medan jag ligger där och jäser på att det är helg fick jag ett sms från Peter som frågade om det var nån skiva på gång... Och efter lite konversation fram och tillbaka samt ett besök på Systembolaget så slutade det hela med att han och Krille åkte upp från Gävle och kom hit!!! Jag hade även under tiden lyckats värva Hanna, Jossan och Sofie!!! =D
Efter ett tag så kröp det fram att Jimmy också var på hemmaplan så han dök upp han med!!!
Såå himla kul!!! En kanonkväll!!! =)
Tre personer i sängen, en iklädd skinnjacka i soffan och en på rumsmattan(jag) sov vi i några timmar på morronkvisten innan grabbarna åkte iväg för en dag i solskenet på skoter...
Själv förflyttade jag mig från golvet upp i soffan och har tittat på tv hela dan! =) Både skidor och skidskytte, sen bandyfinalen på det och slutligen Robinson har jag avverkat!!!

Har nyss kommit hem efter att ha kört grabbarna från en fest i Marma till en ny här i stan...
Alltså jag gillar er som fan!!! Ni är guld värda!!! ♥
Ditt förslag om sommarens övningar Anders är jag helt med på!!! Hoppas vi genomför det också!!! =)

Ska snart krypa till sängs tror jag... Måste se till att få ordentligt med vila och sömn inför morrondagens batalj!!!
Hagaström på bortaplan...
Taggtråden tar vi till frukost!!! =)

Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0