23 mars...

Vilken skitdag!!! =(
Trött som få imorse och det har suttit i hela dan...
Snön har vräkt ner och gör det fortfarande, vi har fått säkert en decimeter till...
Nu får det väl för fan ge sig!!! Annars måste jag gå och gräva ner mig nånstans!!!
Kom försent till träningen också... Helt inställd på 19:30, men idag var det tydligen 19:00... Snällt som fan av Tomas och ringa för att kolla så inget hänt oss för det var snorhalt efter vägen!!!
Det har i alla fall hänt EN bra grej idag... Jag fick tag på grusskor... Billigt!!! Det gillar vi!!! =) 189:-- slutade kalaset på, det är ungefär vad man kan ge för ett par skor som man inte använder så jättemycket... Tur att man har små fötter!!! =D

Nu finns inte så mycket annat att göra än att krypa till kojs, jag ska då fan inte äta nåt mer idag i alla fall... =(
Och sova behöver jag göra!!!
Undrar när jag ska få gnistan tillbaka...?! =/
Jag vill verkligen inte vara så här trött längre och jag skulle inte tacka nej till ett lite bättre humör heller... Är lite ur gängorna... Men det kanske vänder när solen kommer... Vad vet jag...?!

Go'natt!!!


Kommentarer
ingela

Tjing tjing!! Vet du?... imorrn är d bara tre dagar till helg och inte vilken helg som helst-löningshelg och vet du vad d innebär? massor av hallon på krogen-bara att fylla hinken...bra va? Har hört nån säga d förut men d tål att sägas igen- Tålamod tjejer-snart ä d våran tur!! ;)

Ha d bra kompis,vi hittar på nå snart! Kraam.

2009-03-23 @ 22:47:02
Holm

Höllö du, det där med att du skulle ha dåligt humör + vara ur gängorna döljer du ganska bra måste jag säga. Och det här vädret kan ju faktiskt ta knäcken på den bäste... Visst , det är dom som har det värre här på planeten Tellus, men med tanke på våran fina grusplan så var ju det här ett olyckligt bakslag. Ja man skulle t.o.m. kunna säga att det var DJUPT olyckligt med de här snöflingorna...

Tack för ikväll Ullis! Bra jobb! =)

2009-03-23 @ 23:03:09
Ullis

Sv; TACK FÖR PEPP!!! Va gulliga ni ä!!! =)

Ida ä en mycke bättre da, solen skiner ju å måtte d ta fort på snön! D va nära att ja bröt ihop igår näre VRÄKTE ner, hela dan!!! Å d kanske ä ett sammanbrott som behövs för å komma igen... ;)

Jadu, Ingela på lörda har ja hinken mä mig!!! =P

Ha d bra du mä!!! Kanske vi ska gö nå bus i påsk...?! Va påskkärringar lr nå... ;P Hörs om d!!!

Å du Holm... Innan veckan ä slut så KANSKE vi har kommit ut på plan!!! Ikväll lovar ja å va i tid åxå! =)

Kraaaam på er!!!

2009-03-24 @ 08:50:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0