24 mars...

Sen tisdagkväll och vintern har oss i sitt grepp igen...
Det har varit en strålande vinterdag idag, några minusgrader och en sol som strålat från en klarblå himmel...
På väg hem från träningen nu ikväll hade jag -12...!!! =O
Nu säger jag som många andra; VART TOG VÅREN VÄGEN???!!!
Ingen träning på fullstor plan ikväll heller... =(
Men vi körde röven av oss i Ridhuset istället!!! =D
Fysträning med betoningen på snabbhet ikväll... Är toknöjd nu!!! Tycker det gick bra faktiskt, det finns hopp!!!
Och jag måste säga att det känns förjäkla skönt att fystränarn är tillbaka och han är sig lik!!!
Bäst av allt var ju att Eva fick träningspriset ikväll... Borde väl tysta det där "tant-tjatet" lite... De har ju lite att jobba på nu, ungdomarna!!! ;P
Mamma!!! Din kaka gjorde succé efter träningen!!! TACK FÖR HJÄLPEN!!! ♥

Nuså hörrni, så har jag sett klart mitt favvoprogram...
Jag kan krypa ner och hoppas att jag somnar på stört!!!

Go'natt!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0