25 mars...

Våffeldagen och lön!!! =)
Kallt ute, -9 imorse... Men solen skiner i alla fall!!!
Fortfarande rätt trött, var lite piggare igår... Men det blev sent igår igen och det straffar sig direkt!!!

Söker en kostrådgivare...
Behöver verkligen proffshjälp!!!
Det kan ju inte vara möjligt att träna 5-6ggr/vecka + match och det inte syns ett smack på vågen...!
Sällan äter jag skräp också, ibland får man ju bryt och äter allt... Men oftast så sköter jag mig!!! =)
Vad är det för fel???!!!
Jag vet att det är ett värdsligt problem och de finns de som har det värre, men kan jag inte få lyckas då?!
Därför skulle det vara intressant om nåt proffs kunde kolla mina mat- & träningsvanor och hjälpa mig på rätt spår!!! =)
Snälla skicka inte Anna Skipper på mig... Hon är så krånglig, vill ju att det ska vara enkelt!!! Dessutom är hon så jäkla hård och elak!!! ;)

Sen återkommer jag ständigt till att undra vad det är för fel på folk???!!!
Vad har man för glädje av att förstöra för andra...?
Vi skickar post så gott som dagligen härifrån jobbet och imorse kom det in en man som passerar med sin hund varje dag... Han hade hittat vår post i snön i skogen härintill... =(
Det skjuts för lite!!!


Kommentarer
Rosa

Jag har tyvärr samma problem,alla andra lyckas gå ner ur mycket som helst.Vi kanske ska skapa en klubb.(VI SOM GÖR ALLT MEN ÄNDÅ ALDRIG LYCKAS):)

Ha det gött /Kram Rosa

2009-03-26 @ 07:51:42
Sussi

Tips: du äter för mycket snabba kolhydrater. flingor, godis, bröd, pasta. Dra ner på det och ät mer fett och protein så kommer du märka skillnad fort! googla på GI-metoden!

2009-03-30 @ 06:05:12
Ullis

Sv; Tack för tips, Sussi! Egentligen vet ja att d ä d som ä problemet... Men d ä ju lämpligt å ta en macka lr koka pasta å kasta i sig...

Ska ja orka träna så måste ja nog äta kolhydrater ändå, men behöver nog dra ner på d!!!

Måste tänka till lite å börja planera mina måltider så ska d nog lösa sig!!! =)

2009-03-30 @ 08:27:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0