3 mars...

Mera snö har vi fått!!! =)
Jag gillar det, men det var JÄVLIGT jobbigt att gå i!!! Hoppas snöröjarna har vaknat tills jag ska hem!!! =)
Helvetestisdag idag också... Nog var jag trött imorse allt, men det har varit värre...
Blir nog en middagslur efter jobbet idag också... =)
Sen fysträning... Det blir grejer det!!!
Såg att det blir sen kväller ikväll också...
BROTHERS & SISTERS har säsongspremiär ikväll!!! Det tycker jag om!!! =P

Fick ett sånt gulligt sms av Hanna imorse...
TACK!!! Det är såna guldkorn i vardagen som gör att det blir lite roligare!!!
På tal om guldkorn så är jag glad att jag har mina härliga vänner, ingen nämnd ingen glömd... NI VET SJÄLVA VILKA NI ÄR!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0