6 mars...

F  R  E  D  A  G    !  !  !
Jorå, jag är vaken om det var nån som trodde jag hade en extra lång sovmorron idag... =)
Har haft häcken full (som man säger) på jobbet så jag har inte haft tid att skriva nåt förrän nu!
Var uppe i tid imorse så jag hann byta sängkläder innan jag åkte hit... Allt går enligt planeringen!!! =)
Shit, va mysigt det ska bli!!! =)

Hemgång om ungefär kvarten!!! =D
Blir ett besök på E-center, behöver handla lite till maten ikväll och frukost imorron...

Två matcher i helgen också... Håller tummarna för er tjejer!!!

Jag säger trevlig helg nu, få se hur mycket uppdatering det blir de närmaste dagarna... Jag känner på mig att det kommer vara fullt upp så jag inte hinner, men vi får se...! =)

Ha det!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0