Active-onsdag...

För där har jag tillbringat min kväll... =)
Först en kvick promenad hem från jobbet...
Packade träningsväskan och vandrade vidare till Active...
Började med ett 30 min corepass... OCH JÄVLAR VAD DET TAR!!! Grymt kul!!! =)
Sen hade jag ju bokat pump också, den börjar 1tim och 20min senare så det blev ju lite väntetid där...
Då skuttade jag upp på ett löpband, ställde in tiden - 30min och så sprang jag 5 km på den tiden...! =)
En banan och lite vila på det sen så drog Mia igång pumpen... OCH SOM VI KÖRDE!!!
Den träningsvärk som jag saknade idag... KOMMER ATT FINNAS IMORRON!!! Känns det som nu i alla fall...
På hemvägen så gick jag in på Select och köpte mig en kycklingsallad, som jag kastade i mig till Grey's... HUNGRIG SOM EN VARG!!! =)

Nu kallar sängen på mig, har verkligen gjort mig förtjänt av en god natts sömn tycker jag!!!



Kommentarer
Holm

Är stum av beundran här... =)

2009-03-04 @ 23:01:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0