Äh, skit också...

Mera snö har vi fått... Och en förlust idag igen... =(
Fan, idag kändes det verkligen som att det var våran tur!!!
Tog ledningen med 1-0, efter att kärringligan slagit till!!! =P
Inkast från mig till Eva och passning från henne till Terese som petade in målet!!! Så räkna inte bort oss än mina vänner!!! ;P
Slutresultatet skrevs tillslut till 3-1...
Bara att ta fram tålamodet och ladda om till nästa batalj, vår tur kommer!!! Vi jobbade då grymt i alla fall!!!
Och jag längtar tills att det ska kännas lätt igen... Såå jäkla tungt nu, det känns som att jag inte orkar ett piss!!! =(

Uppe på tok för länge igen också... Men jag sov i över 10 timmar inatt så jag borde ju ha vilat ut... =)
Ny vecka imorron, nya möjligheter... Och bara 2½ vecka kvar till påsk och ledighet!!!

Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0