Avmaskad... =)

Ja, latmasken alltså inget annat!!! =)
Den har flytt sin kos nu...
Fysträning ikväll...
Började med en lättare löprunda som gick skitbra!!! SOM JAG LÄNGTAT EFTER ATT FÅ SPRINGA UTOMHUS!!! =)
Sen lite olika hopp och grejer i gruset i gamla ridhuset och avslutade med smålagsspel och en stunds grisfotboll...
I den sista matchen blev jag tvåmålsskytt!!! Ett av målen var det riktig Allbäck-klass på!!! =P
Tog ner bollen på bröstet och skickade på ett volleyskott - RÄTT UPP I KRYSSET!!! =D
Ni må tro jag är stolt som en tupp nu!!! ;)
Känns grymt bra i kroppen nu...
Har ätit kladdkaka med grädde i två omgångar idag... Kollegan bjöd på födelsedagsfika och då kan man bara inte tacka nej... Sen traditionsenligt efter-fysträning-fika... Men jag tycker jag gjort rätt för det faktiskt...! =)

Ska svänga ihop en smoothie nu, sen inta soffan - Brothers & Sisters på menyn... =P


Kommentarer
Holm

Var ju förjäkla synd att jag missade din nedtagning + skott igår! Men du målade upp det så bra att jag ändå har en ganska klar bild av hur det såg ut därinne i Ridhuset. =)

2009-03-04 @ 13:50:25
Ullis

Sv: Ja du, d ä synd!!! För d va verkligen spektakulärt!!! =D

2009-03-04 @ 15:54:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0