Fredagskvällssummering...

Införskaffade föda efter jobbet...
Hem och plocka undan lite...
Tittade på Glamour... (Töntvarning, jag vet...)
Fixade mat och käkade till Let's Dance...
Satt här och bölade i min ensamhet... Fattar inte varför jag är så blödig ibland...?! Samma sak händer vid sportsliga framgångar för nån svensk, särskilt Anders Södergren... (Löjligt, jag vet men jag kan inte hjälpa det...)
Anledningen till att jag bölade till Let's Dance var Magnus och Annikas fantastiska bugg!!!
Alltså vilken kille!!! Vilken kropp!!! Eva berättade för mig att han är 2m lång och mäter 90cm mellan axlarna... Visste ni det???!!! =O
Han får knappt plats i en 90s säng och kan nästan inte gå in igenom en vanlig dörr...!!! =)
Annika såg ju ut som en liten docka när de buggade... =)
Och hans fru!!! Åh, hon är ju UNDERBAR!!! Har ni hört henne när han tävlar i Starkaste Man-tävligarna??!! Vilket stöd han har!!!
Inslaget ikväll då hon gråter av stolthet... Ja, då brast det för mig också!!! =)

Jag måste ju återkomma till Laila Bagges kropp också!!! Hon är SKITSNYGG!!! Tänk om man hade karaktär ändå att fixa till en sån!!! =)

Ikväll måste ändå Elisabeth Höglund åka hem... Annars är det ju nåt fel!!! Jag har i alla fall röstat på mina favoriter...
Hennes ben och mina är rätt lika så egentligen borde jag väl röstat på henne... ;)

Maten jag gjorde va skitgod om jag får skryta!!! =)
Färsk pasta med kycklingsås...
Bjuder på "receptet" här om nån är intresserad;
Kycklingkött i bitar, mängden efter antal portioner (filé eller grillad spelar ingen roll, jag hade grillad idag...)
1 gul lök
1 röd paprika
Créme fraîche (mängden efter tycke, smak och antal portioner)
Philadelphia paprika/lök (också efter tycke och smak)

Lovar att det är grymt gott!!!

Efterrätten bestod av Pringles dillchips och Fazers mjölkchoklad med Marianne!!! =P
Inte så bra för figuren kanske, men va fan... Har ju match imorron!!! =)

Nu ska jag varva ner lite och börja ladda för morrondagens match...
Go'kväll på er!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0