Galen eller...?!

Har precis avslutat min städning... Dammsugit och torkat golv...!!! =D
Och klockan är snart midnatt... Verkar inte särskilt normalt, men...
Det är ju Ullis som är igång... Måste ju ha städat när jag får besök imorron och varför inte vänta till precis i sista stund...?! Eller vad säger du, Holm?! =D
Nåja, det är klart nu i alla fall... Har tvättat också så jag ska stryka lite sängkläder och byta dem imorron innan jag åker till jobbet... =P
Som sagt; varför vara ute i god tid...?! ;)

Kvällens fotbollsträning gick som smort!!!
Lite jobbigt att den var sent... Började 20 och slutade 22... Var rätt trött under första halvtimmens teorigenomgång, men jag hängde med på den biten!!! Även fast du inte trodde det, Coach!!! =)
Sen så bara flöt det på med försvarsspelet, kul som fan var det!!!

Är helt såld på keso förresten, fan va det är gott!!!
Tog det på två hårdmackor när jag kom hem, med lite krydda på... Finfint det!!! =)

Nu måste jag ta tag i nästa projekt, sängkläder och två gardiner...
Sen Go'natt!!!


Kommentarer
Holm

Jo, vi har ju en viss förmåga du & jag att (helt i onödan) skjuta upp saker & ting. =) Men, som sagt, vi jobbar nog bäst under stress. Får intala oss det i alla fall... =)

Keso = Bra tips! Kan bli så att köper hem lite till helgen här.

Blev sent här på Nymåla åxå. Ska leta mig till kuddeby nu... Tack för ikväll- bra jobb ikväll igen! =) Höres & synes!

2009-03-06 @ 00:38:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0