Måndagkväll...

Fotbollsträningen inställd...
Blöt plan och regnväder... =(
Tråkigt!!! Men lite bra ändå, för då slapp jag ju köpa grusskor idag i alla fall... ;)
Få se om jag kanske kan hanka mig fram till nästa onsdag då lönen dimper in på kontot igen!!! Men jag tror knappast det, jag får nog köpa mig ett par innan men jag tänker spara in i det längsta!!! =D

Var till moster på kalas... Hallonpaj med vaniljsås till kaffet!!! GOTT!!! =)
Så gick det med den nystarten... ;)
Jag som var så duktig på jobbet idag... Egen matlåda; färskpasta med kycklingsås och en tomat, sen fruktsallad på eftermiddagsfikat...
Men jag raserade allt innan kalaset i och för sig... Vad jag gjorde borde jag inte berätta, men det är lika bra att avslöja mig så får ni skälla... Jag åt chips som fanns kvar!!! =/ KARAKTÄR SOM EN JAG VET INTE VAD... Skitdåligt!!!
Nya friska tag imorron!!!

Har i alla fall tränat... Blev pump istället då när fotbollsträningen blev inställd!!! =)
Så jag har gjort vad jag kunnat i alla fall och inte legat på sofflocket idag!
Imorron blir det fysträning... Joggingskor och reflexväst är direktiven, så jag antar att det blir löptest eller nåt liknande... =/

Nu är det dags att lägga huvudet på kudden och slå igen mina gröna...
Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0