Ni kanske tycker jag är tjatig...

Som bara skriver om mina träningar hit och dit...
Men det är ju så jäkla kul!!! Och det får mig att må grymt bra!!! =)
Ikväll var det fysträning som gällde... Har gruvat mig hela dan för att det skulle bli löptest... Känner på mig att det inte skulle gå så bra... =/
Men omständigheter gjorde att det blev en annan typ av fysträning... En jävligt TUFF sådan!!! INTERVALLER!!!
Stackars Jossan fick nästan släpa mig sista 4 minuterna... Hon orkade HUR MYCKET MER SOM HELST och jag var helt slut... =(
MEN VI VANN POÄNGJAKTEN ÄNDÅ!!!! =D
Bra jobbat kompis!!! Och bra jobbat alla ni andra också, men vi va bäst!!! =)

Min dåliga karaktär håller i sig... =(
Har ätit både chips och godis idag också... Inga mängder, men det har ändå åkt i...
Har ätit bra både frukost och lunch, fruktsallad igen till eftermiddagsfikat... Sen skiter det sig när jag kommer hem... =/
Efter jobbet var jag och handlade lite grejer så jag ska kunna göra kycklingsallad, men det var ju ingen idé att äta det före träning... Det funkar ju inte för mig, så jag snodde ihop lite äggröra och en macka + chipsen och godiset i god tid före träningen - typ 2 timmar och det känns ändå... Då är det inte kul!!! =S

Imorron kommer lunchbilen till mig igen... =)
Den har med sig baconlindad varmkorv med potatismos...! =P
Sen ska jag fixa kycklingsalladen imorron kväll! Måste ta i med hårdhandskarna nu!!!



Till sist en hälsning till vår fystränare som inte kunde delta idag...
KRYA PÅ DIG KOMPIS!!! Snart hänger du med oss och jagar på oss igen!!! =)



Kommentarer
Jossan

Men Ullis jag ska träna upp benmusklerna så tar jag dig på ryggen nästa gång:)

2009-03-19 @ 22:47:07
Ullis

Sv; Hahahah!!! Du ä för gullig du!!! =) Å ja ska banta så går vi halva vägen var!!! ;P

2009-03-19 @ 23:02:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0