Onsdagkväll...

Halva veckan har gått!!! Tjohooo!!! =D
Efter jobbet åkte jag hem, packade träningsväskan och fortsatte mot Active...
Körde 30 minuter Core... Sån jäkla bra träning!!!
Efter det åkte jag och handlade lite mat... Måste ju börja sätta sprätt på lönen direkt, den bränner ju i plånboken!!!
Sen blev det 20 minuters solning!!! Såå skönt!!! Men jädrar va det brände i fläsket!!! =)
Tillbaka till Active efter det och 1 timmes pump med Anna. Har aldrig kört med henne tidigare, så det kändes spännande... Ett skitkul pass, Anna var super hon med!!! Active har verkligen lyckats med sina instruktörer!!! Och bra att köra med olika, för alla 3 kör på olika sätt!!! Känns som att det blir träningsvärk imorron!!! =)

Snodde ihop lite våfflor till Grey's... Smart att först gnälla över att man är fet och behöver hjälp att komma på rätt köl med mat-/träningsvanor, så vräker man i sig tre våfflor strax efter 21 på kvällen...!??! =/
Men man mår ju bra av att äta ordentligt efter träningen, det har till och med jag konstaterat!!! Mindre träningsvärk och stelhet imorronbitti!!! =)

Fick mig en överraskning också där borta på Active... ;)
GRATTIS EMELIE, jag är såå glad för din skull!!! ♥
Gillar när det går bra för mina vänner!!! =)

Känns som att jag ska studsa i säng nu... Är rätt trött... Mätt och belåten!!! =)
Ny dag imorron och jag ska få klippa mig!!!!!! =P
Få se vad vi hittar på, Annie och jag...!

Go'natt!!!






Såg en bild idag...
Gillar det jag ser!!!
Kanske bara på håll, har inte bestämt mig än... ;)


Kommentarer
Emelie

Tack Ullis, du är såå gullig <3

2009-03-26 @ 22:17:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0