Onsdagkväll...

Och mer än halva veckan är gjord!!! =)
Tjohooo!!! Snart helg igen...
Hoppas att vädret håller i sig, man mår ju så mycket bättre när solen skiner!!!

Hade bokat in mig på core ikväll, men jag bokade av den... =/
Tog hand om lite disk här hemma istället... Och fixade den där utlovade kycklingsalladen... =)
Jag åt faktiskt också, innan jag drog iväg på pump... Gick bra det faktiskt!!!
Och som vi körde!!! Mia är expert på att få en att ta i det där sista lilla extra!!! =)
Har dock träningsvärk sen igår och måndags så jag kunde inte lägga på så mycket vikt, men jag körde många upprepningar i alla fall!!! På måndag ska jag lägga på och köra järnet!!! Ok, Andreas???!!! =)

Nu ska jag se Tv4-Sporten innan jag lägger mig... Ni vet ju att jag gillar skidåkning och SKIDÅKARE!!! ;P
Det har ju varit Slottssprinten idag och jag såg att Sveriges Anna Olsson knep en bronspeng där!!! KUL!!!
Dessutom tog min favoritnorrman John Kristian Dahl bronspengen också så jag hoppas de visar honom!!! ;P
Smakprov nedan... =)



Senaste nytt...
Äh, det var inte mycket de visade... =(
Men jag såg lite av han i alla fall... Han är lik NÅN!!!???! ;P
Dessutom tog han silvret, inte brons...!


Kommentarer
Jossan

MMm vilken läckerbit Ullis:)

2009-03-19 @ 22:43:30
Ullis

Sv; Jaaa!!! Ja vet!!! =P

Tänk dig han i skiddräkt... MUMS!!! =)

2009-03-19 @ 23:00:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0