Ställer in...

Det blev ingen fotbollsträning... =(
Jag ställer in övriga träningen också, jag vilar mig i form!!! =)
Det gör nog inte ont...
Sorry, Emelie... Jag har gärna velat se dig i din 80-tals outfit... ;)
Men beslutet är taget, jag stannar hemma och degar i soffan...
Det känns rätt för dagen!

Blev thaimat till lunch och jisses va det är gott!!!
Skulle va grymt jäsigt att få avnjuta thaimat på plats i Thailand... Åh, frukostbuffén på hotellet som vi bodde på... 5 år sen vi var där... Helt otroligt va tiden går!!! Skulle mer än gärna åka tillbaka!!!

Stockholm på utbildning med jobbet imorron...
Ska upp med dubbeltuppen och åka tåg; 07:25 är det avresa...
Ser fram emot ett eventuellt läsk-os i alla fall!!! ;P




Det var väl fan va bra det där var då...
Gilla hit och gilla dit från alla möjliga håll och kanter...
JAG DÅ?!??!! =(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0