Torsdagkväll...

Första grusträningen avklarad... Gick inget vidare... =(
Svårt med underlaget - hårt och knöligt, nästintill omöjligt att se i det dåliga ljuset och jag tror fan inte en passning gick rätt... =/
Stackars Ida är väl full i blåmärken, tror jag träffade henne över hela benen under spelet... Jag bad om ursäkt och verkar som att ursäkten godtogs!!! =)
Men nu kan det bara bli bättre!!! Till veckan när vi ställt om till sommartid får vi ju lite tid i ljus i alla fall!!!
Ingen match i helgen heller... =(
Känns surt, men det är som det är...
-5 kg på Ullis så ska ni få se på fan!!! Åldern kan jag inte göra nåt åt, men fetman...!!! =D

Fredag imorron, full fart mot helgen!!!
Inflyttningsfest på lördag, ska bli trevligt som fan!!! =)
Sugen på After Work imorron... Var tal om Engmans Kapell i Bollnäs också, men jag tror jag hoppar det...
Ska kolla med kollegan om han är intresserad, vi är bara två på jobbet imorron...
Och hoppas frisörskan hör av sig att hon är piggare så jag får fixa barret!!! =P

Nu ska jag fortsätta med min Loka Fläder/Citron ett tag till och sen slänga mig i säng...

Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0