Trööött!!!

Måste sova nu... Borde egentligen ha gjort det för länge sen, men jag vill ju inte missa mitt favvoprogram på tv!!! Det går ju så jävla sent!!! =(
Träningen tog mig vill jag lova... Var trött innan, men är ännu tröttare nu om det är möjligt...
Önskar mig en sovmorron, men det finns ju inte...
Trött på snön och vintern också... Har ju fått lite smak på våren några dagar och det är ju som med allt annat; så fort man fått en liten smakbit så vill man ju bara ha MERA!!!
Trött på att det inte händer nåt... =(
Ingen matlåda till imorgon heller... Jag är för bedrövlig!!!
Lite låg nu, men det måste man få va ibland!!!

Go'natt!!!







Tycker inte att det är fint alls...
Det borde varit jag!!! =/


Kommentarer
Holm

Mm, man måste få va' låg ibland...

2009-03-11 @ 00:09:42
Ullis

Sv; Tack för ditt stöd Holm!!! =)

Ibland så känns d som att man inte orkar bara...

2009-03-11 @ 08:33:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0