Vet ni...?!

Jag har tränat... =)
Fotboll ikväll... Skitkul!!! Gick bra!!! Avslutade med ett äkta Hat-trick i sista matchen...!!! =O
När hände det sist!!!??? Har typ aldrig hänt förr... =)
Träningen började med fotografering... Eva och jag... "Tant-gruppen" enligt vissa...!!! =@
Jansson!!! DU kommer få ett rent helvete!!! Det vågar jag lova!!!
Anledningen till fotograferingen är att det kommer ett reportage om Moheds SK i tidningen Svensk Damfotboll och då skulle de två trotjänarna förevigas för att vara med där... Eva och jag är de enda som är kvar sedan starten 1992!!! =) Endel av våra lagkamrater var inte ens födda då...! =D

Imorron är det fredag och sen är det helg!!! =)
Match på söndag i Gävle igen, Hagaström står för motståndet då... Hoppas på en bättre insats då än sist...! =)


Kommentarer
Jansson

Hahaha! Du ser Ullis! Det är inte bara jag som tycker att ni är tanter. Nu har Svensk Damfotboll också uppmärksammat det ;) Haha! Nejdå, jag skojar bara förstår du väl. Tycker om att retas lite bara! Men vad var det för bilder dom tog då egentligen? Är det nå playboy liknande?! Isåfall ska jag också spela lika länge! Hehe! =D

2009-03-20 @ 12:24:12
Ullis

Sv; Näh, ja tror inte du skojar!!! Å Dennis fick vatten på sin kvarn åxå, han prata inte om nå annat igår... Du komer bestraffas, va så säker!!! =P

Jaaa, d va Playboybilder... Vi posade i våra cykelbyxor med sporttop, spände musklerna å drog in magarna!!! =D

Hahaha!!! Närå, en bild på Eva å mig tillsammans bara å sen en på Jossan å Sofie... Vetnte riktit hur d kommer bli i tidningen, d får vi se!! Kul att de uppmärksammar oss iaf!!! =)

2009-03-20 @ 13:12:22
Jansson

Åh, shit! Vet inte om jag vågar komma tillbaka nå mer =S Bäst att jag passar mig hör jag! Fan vad läkert! Ser fram emot att få se hur det blir i tidningen :)

2009-03-20 @ 14:37:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0