10 maj...

Söndag och SERIEPREMIÄR!!! =)
Fan, va nice!!! Jag är tokladdad och det ska bli såå jäkla kul!!!

TUSEN TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL IGÅR!!! =)
30-årsfest med quizz och dans hela kvällen lång... Känns i tassarna idag vill jag lova!!!
Och Malin... STACKARE!!! FÖRLÅT!!! =(
Jag halkade på klackarna i trappen när jag skulle hänga med henne ut och röka... Hon gick före mig och på nåt jäkla konstigt vis så har jag kört klacken rakt i hennes fot!!! =S
Siv kom efter och frågade om jag blödde... Och det gjorde jag inte, men det var fullt med blod i trappan och då såg vi Malins fot... Hon tömde blod ur skon!!! Slutade med sjukhusbesök inatt och 5 stygn för henne... =/
Jag lovar att ALDRIG mer ha klackisar!!!





Har en grej som jag måste ut med...
Det är känsligt, jag vet... Kan inte rå för hur jag känner...
Men det finns en kille... Han är upptagen... Jag kan inte sluta tänka på honom...
Önskar att jag bara kunde radera ut mina känslor, men hur gör man det???!!!
Jag är ju helt chanslös och det är inget att ödsla nån energi på, men så jäkla svårt att släppa taget...


Kommentarer
Rosa

Så fort man ska följa Malin ut o röka så händer det allt något (jag vet) :) Chanslös jag vet inte det jag.....

2009-05-11 @ 07:19:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0