11 maj...

Måndag... Ny vecka, nya möjligheter...! ;) Haha!!!

Matchen igår var ingen höjdare... Vi förlorade med 2-0... =(
Emelie gjorde en KANONMATCH I MÅLET, det var matchen stora behållning!!! =)
Ber om ursäkt för min egna dåliga insats, vet att jag kan mycket bättre... =/
Magen mår piss så nu blir det A-fil några dagar framöver... Klev av matchen igår också efter 10 minuter av andra halvlek, med frossa och värk i magen... =(

Har pumpat idag i alla fall...
Andreas nya pass är skitkul och såå jäkla tufft!!!
Bröstlåten är grymt bra så då kör jag tills jag nästan kräks...
Har hittat den på datorn nu åxå så nu kan jag nöta sönder den själv!!! =)

Borde sovit för länge sen...
Ska ju upp med dubbeltuppen imorron... Tåget går 06:25 mot Stockholm...
Ska på redovisningskurs i 2 dagar, på GLOBEN!!! =D

Här får ni låten också!!!
Ge mig Kate Ryans kropp... Är vi inte lite lika så säg...?! ;P
TACKAR!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0