14 maj...

Torsdag!!!
Halvdag imorron, sen är det helg!!! =D
Åker till Nykvarn...! ♥
Shit, va jag längtar!!!

Kursen i Stockholm gick otroligt bra...
Många av mina kurskompisar jobbade med nån form av bokföring/redovisning redan medan jag var helt novis och jag tycker jag klarade mig rätt bra!!! Det känns så i alla fall!!!
Lyxigt att vara i Globen också... ;P
Kurslokalerna finns i området, ett stenkast från den där stora, runda och vita byggnaden... Hotellet är i anslutning till den och restaurangen I DEN!!! =P Asläckert att sitta där och äta och se ner på arenan!!! Mera lyx åt folket!!!

Har gjort en fotbollsträning ikväll... Den inleddes med ett litet spelarmöte där vi hade bra och givande diskussioner om både ditten och datten... Resultatet visar sig på söndag, då det ska redovisas till våra ledare!!! Nu är ni darriga va...?! ;)

Annars verkar jag plötsligt ha funnit min livsuppgift också... Ska nog säga upp mig från jobbet och starta egen firma! Vet inte riktigt vad jag ska kalla den, men det handlar om relationer i alla fall... Jag verkar på nåt underligt sätt plötsligt kunna bidra till att dåliga sådana reder upp sig... Medlar-Margots kanske...?! =D

Min gode vän Anders har nån gång sagt att; music bring the feelings on... Han är såå klok och har så jävla rätt!!!
Här kommer en låt som Julia spelade för oss i omklädningsrummet i söndags, jag nöter den om och om igen... (Julia är min musikleverantör... Hon har tipsat mig om många bra låtar så det här är bara en i raden!!!)
HUR SOM HELST SÅ ÄR DEN HELT ENKELT BARA
G   R   Y   M   !   !   !



Kommentarer
Julia

låten är verkligen grym ;)

2009-05-17 @ 14:33:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0