19 maj...

OCH JAG ÄR LÅÅÅNGLEEDIG!!! =D
Ska bli så jäkla skönt och som jag är värd det!!! ;)

Tvättmaskinen går för fullt redan nu... Kommer fortsätta under morrondan, det är ju en hel del som skall tvättas...
Ska byta ut vintergarderoben mot sommargarderoben...
Sommargardiner ska upp och sommarsoffan ska fram...
Ni märker att jag har lite att göra imorron!!! =)
Men först ska jag sova tills jag vaknar utvilad!!!
En promenad då är inte helt fel, jobbar på det! Behöver framförallt lite frukostbröd så lite handling på det också...
Sen fotbollsträning på kvällen, MYCKET VIKTIG match på torsdag igen!!!

Har varit och kollat in en fotbollsmatch ikväll också... Tror inte jag kan vara utan fotboll!!!
Hade tänkt gjort en löprunda, men jag fortsätter vara fet så Julia och jag åkte till Bergvik istället... =D
Det är ju så himla trevligt att vara på fotboll, massor med underbara människor att surra med hela tiden... Och jag gillar ju att surra!!! ;)

Nehej, nu ska jag förbereda lite inför morrondagen innan det blir dags för Brothers & Sisters...
Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0