25 maj...

Måndag och lön igen och en uppdatering kanske skulle vara på sin plats...! =)
Var ska jag då börja... Vi kör såhär;
Onsdag; LEDIG!!! Skulle städa så stort... Blev INGENTING av det!!! Kände mig inte i form så jag tog det bara lugnt, eller tog det lugnt... Tvättmaskinen gick för fullt hela dan och jag tränade i alla fall fotboll på kvällen!!! =)
En ganska soft dag i alla fall!!!

Torsdag; OCKSÅ LEDIG!!! Skulle även ta itu med städet den dan... Men, nej... Började väl så smått plocka ihop all tvätt, fixade lite lunch och sen väntade ju ett fotbollsderby som dessvärre gick helt åt fel håll! =(
Förlorade visserligen bara med 1-0, men det vissa matcher gör bara mer ont än andra!
Hade för avsikt att dränka mina sorger med gravöl... Åkte hem efter matchen, hängde mina svettiga kläder och packade en ölkasse och for till Söderala... Tänkte att jag skulle få mig en bit mat också... ;P
Hade mina aningar om att det kanske inte var nån hemma och man ska ALLTID gå på magkänslan, så jag fick ta min kasse åka till E-center och köpa min egen mat och sen hem och dricka mitt gravöl i min ensamhet... =(
Säkert finns det nån som säger nu att; det är inte bra för henne att bo ensam, hon dricker nog mycket... Men skit i det ni, för det gör jag inte!!!

Fredag; FORTFARANDE LEEEDIIG!!! =D
Och faktiskt så fixade jag städningen!!! =)
Putsade fönster, dammade, bytte sängkläder och sofföverdrag och sen när jag skulle hänga upp mina gardiner så såg jag att de hade fläckar av rödvin på sig... =/ Så det blev en tur till E-center för att köpa Vanish och sen hem till mor för tvätthjälp!!! (Gardinerna är fortfarande kvar där...)
Åkte på banken också för plånboken gapade tom, så jag satte in mina småpengar jag sparat ihop... 1 000 kronor fick jag så helgen var räddad!!! =D
På kvällen vankades fest hos Rosa... En mycket trevlig tillställning med ost & kex och gott att dricka!!! Sen gjorde vi stan osäker... =)
Och jag säger som jag brukar säga; inte utan att man undrar hur en del folk är ihopskruvade...???!!! Jag blir fortfarande förvånad!!!
Kvällen avslutades då helt oväntat... Självaste Ronan Keating dök upp framför mig där utanför när jag som bäst satt och skrev ett sms, som en blixt från klar himmel... Shit, vilken beauty!!! ;P
Men lika fort som han dök upp, så försvann han... Vilket ju har sin förklaring förstod jag dan efter, men det pratar vi inte mera om!!! Trevligt att ses i alla fall!!! ;)

Lördag; Match i Mohed, jag skulle jobba i kiosken... Inte 100 fräsch, men jag fixade det tillsammans med Lotta...! Hon är grym!!! =)
Matchen ska vi inte prata om, för den är lagd till handlingarna... En riktig plattmatch!!! (0-7!)
Lagfest hos Carro på kvällen och våra tillställningar går aldrig fel!!! =D
Den här festen innehöll som vanligt en kortlek, en hel massa snack och garv både högt och lågt, dans i soffan och ett aerobicspass... Så alla fick nog som de önskade!!! =)
En superkul kväll i alla fall!!! Vi gör det igen, SNART!!!
Fortsatte galenskapen på stadens hotell, vilket också var trevligt även den här kvällen!!! Massor med folk, TREVLIGT FOLK!!! Nästan så jag trevlas ihjäl!!! =)

Söndag; Inte alltför pigg då heller, men inte lika bakis i alla fall som på lördan... Hanna och jag åt brunch på Aspendos, hon lekte duktig och käkade pasta och jag klämde en pizza!!! GOTT!!!
Sen fortsatte dagen med en fotbollsmatch i Växbo... ;P
Jag kände att jag ville se så att byn stod kvar, var ju ändå ett år sen jag var där sist... Byn var kvar, men det kändes som att nåt saknades... =)

Måndag; Är ju idag... Helt sjukt trött imorse, trots att jag varit ledig i flera dagar... Undrar om festandet sätter sina spår...?! ;)
Men vi fixade väl jobbet som vanligt ändå, utan problem!
En fotbollsträning har jag också hunnit med ikväll... Rätt tungt, men det kan bara bli bättre!
Nu väntar DM-match på onsdag i Ljusdal, så det är bäst ni håller dörrar och fönster stängda där uppe för när jag är på planen, (om jag får spela vill säga) då hörs det!!! =D
Hmmm... Tandborsten min då...?! ;P
Äh, jag struntar i den... Vill inte störa!!!

Tack för idag och go'natt!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0