26 maj...

Tisdag...
Ingen träning... =(
Tycker inte om när fotbollsträningarna byter dagar... Särskilt när de sabbar min pump!!! =(
Har varit på 18-årskalas på Vreten, Bettan ni vet är ju krogredo hon också nu!!! =P
Så det är bara att hålla undan grabbar, det blir livsfarligt nu det lovar jag!!!
Och jisses så mycket gott mamman hade snott ihop, det var både matpajer med sallad och massor med gott fikabröd... Jag kan helt ärligt erkänna att jag höll INTE igen idag!!! Först en bit av både skink- och köttfärspajen, sen en kanelbulle på det, en muffins och både cheesecake och tårta!!! Figuren då tänker ni... Den skiter vi i idag!!!

Sitter här och funderar på vad jag ska slänga ihop i matlåda... Måste skärpa mig med det för mina pengar går till Systembolaget och diverse uteluncher... Skulle vilja spara mera och då är ju egna matlådor perfekt!!!
Och om vi ska klämma in det här med att tänka på figuren ändå så är de ju bra för den, då vet man ju precis vad som innehålls... Funderar på det här med LCHF, tror att det skulle smaka fågel med mindre kolhydrater för min del... Jag tror ju att jag kan äta hur mycket som helst bara för att jag tränar så mycket, men uppenbarligen så funkar det inte så... Kanske att jag inte behöver överkonsumera fett istället, men öka proteinet... Tycker det verkar intressant det här så jag ska nog ge det en chans!!! Något måste hända för jag trivs inte riktigt bra...

Är lite spänd inför kvällens Brothers & Sisters nu... Överlever Robert...???!!! =S


Kommentarer
Holm

Ja "Rob Lowe" klarade ju det här avsnittet, men det ser ju inte speciellt ljust ut om han tänker köra på i den där takten... :)

2009-05-26 @ 23:22:52
Ullis

Sv; HÄRLIT HOLM ATT DU HÄNGER MÄ!!! =D

2009-05-26 @ 23:24:16
Rosa

Har aldrig sett ett avsnitt,men om Rob Lowe med kanske man ska kolla:) Holm kan uppdatera mig el.

2009-05-27 @ 09:06:06
Cissi

fett ökar fettförbränningen!

2009-05-28 @ 17:45:02
Ullis

Sv; Rosa! Du måste kolla, han är såå jäkla snygg den karln!!! ;P



Cissi! Tack för tipset! Jag har läst det också, men blir lite rädd... Jag tror att om jag äter mycket fett så kommer jag bli fet!!! Tror inte att jag får samma effekt som alla andra... =) Men jag är sugen att testa, det ska jag villigt erkänna...

2009-05-28 @ 22:36:16
Hanna P

Hej Ullis!

om du tar bort snabba kolhydrater och ersätter det med fullkornspasta, quinoa och dylikt och ökar med fett som avokado, nötter ( bara en handfull), kött med fett, ost och liknande så kommer det absolut ge resultat! :) Skrev ett helt projektarbete om det här:) hihi



Första gången jag kommenterar också förresten men jag brukar kika förbi din blogg ibland! Hoppas allt är kanoners med dig Ullis!

Kram Hanna

2009-05-30 @ 01:01:32
URL: http://forehead.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0