27 maj...

Onsdag igen och mitt i natten också - IGEN!!!
Inte undra på att jag är trött varje morgon, kommer ju aldrig i säng om kvällarna!!!
Nu har jag i alla fall en bra anledning till att vara uppe länge... Är nyss hemkommen från Ljusdal, har ju spelat match... Inte så mycket för min egen del, men ändå... Kroppen är uppe i varv så det är inte nån större idé att krypa till sängs än för det slutar ändå bara med 200 varv innan jag somnar...
Ljusdal var sig likt... Precis lika fint som jag minns det... Känns ändå som att det var nåt som saknades, precis som det var i Växbo... Men jag klarar mig!!! =)
Kom på också att det inte alls är ett år sen jag var där sist, var ju på World Cup i oktober juh... Det hade jag liksom glömt... =)
Hur gick matchen då?!
Jorå, vi vann med 2-1!!! Planen var skitdålig, bollen studsade åt alla möjliga håll och kanter och spelet blev helt oberäkneligt... Vi borde ha kunnat vässa till oss lite till och vunnit större, men Ljusdalstjejerna var bra!!! Det kommer helt klart att bli en skittuff seriematch om 1½ vecka!!! Men det gillar vi, det ska vara tufft!!! Det kräver mer av oss, både spelare och ledare och det är väl ändå utmaningen vi vill ha...???!!!
Själv spelade jag bara sista kvarten... Och det är svårt att komma in bara sådär, man har ju höga krav på sig själv att allt ska funka prickfritt direkt!!! Men jag tror inte jag gjorde bort mig, lr...?! Jag hann väl helt enkelt inte! =)

Jaha... Nu återstår väl bara att studsa i säng då ändå...
Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0