28 maj...

En dag kvar till helg!!! =)
Har varit och kollat upp cykeln idag... Den jag sett ut finns inte att få tag i längre... =(
Dock fanns en annan hemma som jag testade och den var fan bra!!! Efter lite överläggande med pappan så har jag bestämt mig för att klämma den imorron!!! =)
Sen ska jag banne mig cykla hela helgen!!!

Ingen träning idag...
Världens bästa Ola fixade min onda rygg imorse och rättade till benlängden... Det skiljde 2 cm!!! Inte konstigt att jag haft ont!!! Men nu jädrar ska det bli bra!!!
Var ändå ut till Mohed för vi hade uppföljning på den mentala träningen som vi hade föreläsning om under vårt läger i våras... Mycket, mycket intressant! Och det ska bli kul att se hur det visar resultat!!!
Naturligtvis fick jag kivas lite med tränarn också... ;)
Vi har i alla fall trevligt på våra möten och det är väl ändå huvudsaken??!!

Somnade om imorse sen jag stängt av klockan... Drömde om en person som jag liksom inte riktigt kan släppa taget om... Den personen fick ett sms från mig idag, trodde INTE att jag skulle få nåt svar... MEN JAG FICK DET!!!
Jag blev så jäkla glad!!! Och jag är grymt glad för Din skull, jag vet nu att Du mår bra!!! Och vet du... MAN SKA ALDRIG SÄGA ALDRIG!!! Det är du ett livs levande bevis på!!! =)
Pst! Du kan kasta tandborsten om du vill...! ;P

Vi hade en intressant diskussion på jobbet idag, den kom även upp i bilen hem från träningen...
Den handlade om att vissa människor inte är rädda om de vänner man har som är snälla...
Alltför många utnyttjar sina snälla vänner, tyvärr...! Det borde alla tänka på!!!
Varför ska det inte vara på samma villkor???!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0