4 maj...

Vi lägger ännu en måndag till handlingarna...
Snart är maj slut också... =/
Dra i nödbromsen nån, för det går för fort nu!!! Vi hinner ju inte njuta!!!
Kallt, regnigt och ruggigt idag... Man blir bortskämd fort med värmen... Är helt klart på himlen nu så jag hoppas det blir fint imorron igen!!! =)
Vill gärna behålla mitt glada humör ett tag till!!!
Trots att det händer grejer som skulle kunna dra ner det, men jag kan inte göra annat än garva!!! Högt och länge!!!
Inte utan att man undrar va fan som händer...?! TACKAR säger jag!!! Borde tagit betalt...

Tog en promenad efter jobbet på ungefär en timme... Skönt att det slutade regna så jag kunde genomföra den!!!
Hem och bytte kläder bara, sen till Mohed för 2 timmars fotbollsträning... Gick skitbra och var grymt kul!!!
Borde ha ätit nåt nu, men jag struntar i det... Ska sova istället!

Fick en ny bild på Agnes idag...
Shit, va hon växer!!! 10 månader redan imorron!!!
Saknar er som tusan!!! ♥


Nytt besöksrekord idag!!! Tjohoooo, va glad jag blir!!! =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0