5 maj...

Var på jobbet 07:40 imorse... När hände det sist?! =)
Ändå snoozade jag flera gånger, men när jag väl kommer upp blir det fart!
Lunch på Furan... Kycklingsallad, va annars?! Klämde mig en godispåse på Hemköp också som jag sen hade näven konstant i ett tag...
Gjorde en snabbkoll inne på RandigaRutan också... Behöver nåt till helgens 30-årsfest... Nåt i orange har jag bestämt för det är ju min turfärg...! ;P
Hittade en korallfärgad stor t-shirt som jag ska prova, imorron kanske... Till det blir det i så fall ett långt linne och leggings, tror jag skulle kunna passa mig!

Fick tvångstankar efter godispåsen så jag tvingade ut mig själv på en löprunda efter jobbet... Dilemmat var Forsbacka runt eller Hällmyra 5:an...
Det blev ingetdera... Men i alla fall ca 40 minuters löpning lite här och där, ryggjäveln är slut så jag tvingades stanna till ett par gånger...=(
Borde blivit i alla fall drygt 6km... Och det där med tvångstankar behöver ni inte ta så hårt, jag hade bestämt mig för löpning före godispåsen...! =)

Har varit och kikat på lite fotboll nu, i Bergvik... Tur att jag började med korven för tyvärr tvingade skitvädret hem oss i förtid, regn och kallt som bara den...
Hoppas ni vände tjejer!!! =)
Ett bubbelbadkar inställt på 41 grader vore att önska nu, men eftersom jag inte har nåt själv och ingen har erbjudit mig nåt bad så får jag väl hålla tillgodo med fleecepläden och krypa ner i soffan... ;) Det blir mera fotboll, för det är Champions League har jag förstått... ;)
Och sen blir det ju Brothers & Sisters också, det enda som är bra med tisdagar!!!





Har du hämtat dig, Eva?!
Inte jag... ;)



Kommentarer
Ingela

Ni missade vändningen, vi vann med 2-1 innan d var klart, är så stolt så ;)

2009-05-05 @ 22:48:40
Ullis

Sv; Fy fan va bra gjort,d ä grymt starkt!!! Men ni va mycke bättre än dem så ja ä inte förvånad egentligen!!!

2009-05-06 @ 10:11:06
Eva

Nää, inte helt fel =)

2009-05-06 @ 10:24:41
Rosa

Du är mer än välkommen att bubbla hemma hos oss,annars blir det inte använt :)

2009-05-06 @ 12:16:19
Ullis

Sv; Åh, man tackar!!! Älska bubbel!!! =D

2009-05-06 @ 14:19:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0