6 maj...

Och kallt som bara helvete ute!!!
Fryser idag också!!!
Sitter inlindad i fleecepläden igen, för nåt bad blir det ju inte... Bastu då?! ;)
Har sett en GRYMT bra fotbollsmatch i Mohed ikväll!!! Synd som faan att vi inte får utdelning på alla våra chanser... Men, vi har tålamod och kommer igen... Det lossnar snart!!!
Jag är såå stolt över att vara en del av Moheds SK!!! *tummen upp*
Längtar till söndag och seriepremiär!!!

Gjorde stan efter jobbet...
Införskaffade festkläder till lördag... =)
Det blev den där stora t-shirten som jag nämnt tidigare, en tight svart klänning/linne att ha under (tröjan är rätt urringad) samt ett par svarta pumps... ;P
Och som pricken över i:et... En läppglans i nästan samma färg som tröjan!!! =P
Ska köpa ett par 3/4 leggings också utifall... Kanske inte behöver några, men jag ska ha ett par att testa med i alla fall!!!
Bilder kommer såsmåningom...

Mätte upp löprundan från igår på iform.se, den var 7km...!!! Det kan nästan inte vara möjligt, men är det rätt så är jag grymt nöjd!!!

Nu återstår bara sängen...
Torsdag redan igen imorron, full fart mot helgen!!! Tjohoooo!!!


Är det bra eller...?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0